یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

دستيار هوشمند بيکسبي منشي شخصي کاربران

بيکسبي

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰:۰۰


دستيار مجازي هوشمند بيکسبي به زودي و از طريق يک بروزرساني سيستمي در گوشي‌هاي گلکسي S8 و S8+ کاربران ايراني فعال مي شود.

وايمکس نيوز- گوشي‌هاي گلکسي S8 و S8+ مجهز به يک دستيار هوشمند بسيار کارآمد به نام بيکسبي (Bixby) است که اين دستيار هوشمند ابتدا در آمريکا و کره جنوبي فعال گرديده و به تدريج براي تعداد زيادي از کشورهاي جهان از جمله ايران فعال مي‌شود.
شرکت سامسونگ اين دستيار صوتي را با عبارت «رابطي هوشمند براي کمک به انجام سريع‌تر و ساده‌تر کارها» معرفي کرد.
اين شرکت اعلام کرد دستيار مجازي هوشمند بيکسبي به زودي و از طريق يک بروزرساني سيستمي در گوشي‌هاي کاربران ايراني نيز فعال خواهد شد.
اين دستيار در حال حاضر تنها به زبان انگليسي با کاربر تعامل مي‌کند اما بيکسبي به زودي از زبان‌هاي بيشتري نيز پشتيباني خواهد کرد.
پس از فعال شدن اين دستيار بر روي گوشي گلکسي S8 يا S8+ خود مي‌توانيد دکمه مخصوص بيکسبي که در زير دکمه ي کنترل صدا قرار داده شده است را فشار دهيد تا به صفحه اصلي اين اپليکيشن منتقل شويد. با فشردن و نگه داشتن اين دکمه، بيکسبي آماده دريافت فرمان صوتي شما مي‌شود. مي‌توانيد از بيکسبي بخواهيد وقتي به خانه رسيديد به شما يادآوري کند به گياهان آب بدهيد يا وقتي به اداره برگشتيد به همکارتان زنگ بزنيد.
تمامي اين يادآوري‌ها روي صفحه هميشه روشن (AOD)، در صفحه اصلي اپليکيشن بيکسبي و نيز روي لبه edge screen گوشي شما نيز نمايش داده مي‌شوند.
براي بهره‌بردن از تمامي مزايا و کمک‌هاي اين دستيار هوشمند بهتر است نيم‌نگاهي به بروزرساني‌هاي OTA گوشي‌تان داشته باشيد. پس از دريافت بروزرساني موردنظر مي‌توانيد از دستيار جديدتان بخواهيد برنامه‌هايتان را منظم کند زيرا او صدا، متن يا لمس را درک مي‌کند و پيوسته در حال يادگيري روش‌هاي شما در انجام امور مختلف است تا دستياري بهتر از قبل شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو